2020. február 24., hétfő

Traveler Slimline X6 fényképező 6,2MP digitális fényképező Retró fényképezőgép - Jelenlegi ára: 3 500 Ft

Traveler Slimline X6 fényképező 6, 2MP digitális fényképező Retró fényképezőgép
Kifejezettem gyűjtőknek, rertó kedvelőknek ajánlom.
Teszteltük, a teszt során az alábbi megállapításra jutottunk.
Működik tudtam vele képet készíteni. Próbára tettem bele memória kártyát, arra készített képet. Géppel össze csatlakoztattam, a linux nem látta, mint adattárolót, windows-al nem volt módom kipróbálni, a kártyára készített képet kártya olvasóval meg tudtam nézni.
Az alábbi tartozékok járnak hozzá:
- USB kábel
- Hálózati adapter
- Töltő
- 2db Akku ,   egy eredeti az nagyon gyenge és egy utángyártott az jó
- Autós szivargyújtó adapter
- AV kábel RCA véggel
- Telepítő CD
- SD memória kártya kell bele ( nem jár hozzá )
Esztétikai állapot: Használt, a képek szerinti állapotban, mivel használt készülék, így kopások, karcolások, sérülések, használati nyomok előfordulhatnak rajta a használatból és a szállításból adódóan.


Jelenlegi ára: 3 500 Ft
Az aukció vége: 2020-03-16 10:09 .